“Sputnik Srbija” i izbori u BiH: O Dodiku sve najbolje

“Sputnik Srbija” i izbori u BiH: O Dodiku sve najbolje

Izvor: Raskrinkavanje.ba Naklonjenost “Sputnika” Miloradu Dodiku dostigla je vrhunac u vrijeme predizborne kampanje. U  januaru ove godine,  “Raskrinkavanje” je napravilo pregled izvještavanja “Sputnika” o Bosni i Hercegovini. Tada smo utvrdili da je Milorad Dodik ne samo najzastupljeniji bh. političar na ovom portalu, već i neko čiji su stavovi, izjave i aktivnosti bez izuzetka prikazane u pozitivnom svjetlu. Do početka januara 2016. godine, “Sputnik” je objavio ukupno 912 članaka koji sadrže

Lažna vest: Mađarski ministar spoljnih poslova preti Ukrajini NATO trupama

Ove nedelje su brojni  Ukrajinski i ruski sajtovi  objavili lažnu vest u kojoj se tvrdi da mađarski ministar spoljnih poslova pretio Ukrajini NATO trupama. Ono što se zapravo dogodilo je da je ministar Péter Szijjártó u intervjuu za ruski televizijski kanal  Rossia 24  izjavio da bi, ukoliko bi Ukrajina proterala mađarskog konzula, Budimpešta morala da odgovori. Inforesist, Novosti bez Granits, Russkaya Vesna, From-ua.com, replyua.net, Rossiyskiy dialog i drugi su takođe objavili ovu vest.

Lažna vest: Marina Porošenko izjavila da „pravi ukrajinski identitet“ postoji samo u SAD

Onlajn časopis «Ukraina.ru» je objavio zajedno sa drugim medijima naklonjenim Kremlju kao na primer «times.com.ua» i «SMI2» da je supruga predsednika Ukrajine, Petra Porošenka, izjavila da pravi ukrajinski identitet postoji samo u SAD, pozivajući se na službu za odnose sa javnošču predsednika Porošenka. Mediji koji su objavili ovu priču se pozivaju na zvaničnu posetu bračnog para Muzeju i Biblioteci Ukrajine na Stenfordu u SAD (Ukrainian Museum and Library of Stamford, Connecticut)

Izmišljena priča o izmišljenoj tužbi izmišljenog pilota, deo 2

Izvor: Fake News Tragač Srpski telegraf je u broju od 10. septembra objavio vest „NATO PSIHOPATA AMERIČKI PILOT TRAŽIO ODŠTETU – Bombama ubijao civile, pa tužio Srbiju zbog preživelih trauma“. Ovo je, podsećamo, vest čiju smo neistinitost utvrdili 8. septembra. Takođe, nakon objave Telegrafa, od ruskog sajta „Panorama“, koji je u maju ove godine lansirao sporni tekst, dobili smo potvrdu da se radi o „parodiji na masovne medije” i da su

Ruski sajt izmislio NATO pilota koji tuži Srbiju

Izvor: Fake news tragač  Vest o tome da penzionisani američki pilot dobio tužbu protiv Srbije, „zbog trauma koje je zaradio tokom učestvovanja u bombardovanju Beograda 1999. godine“ i da ga na ime odštete čeka 2,15 miliona dolara, objavljena je 6. i 7. septembra na nekoliko domaćih portala. Analizom ove vesti, koja je po prijavi čitaoca stigla do redakcije, ustanovili smo da je reč o dezinformaciji koja je potekla sa jednog onlajn medija

„Donald Tramp i Vladimir Putin razrešiće balkanski čvor stvaranjem dve moćne države?

Izvor Raskrikavanje  , autor Marija Vučić    Foto: Pexels/ Liis Saar Zloupotrebom anonimnih izvora do tiraža   U pauzama hvaljenja politike Aleksandra Vučića i napada na opoziciju, morbidnim izveštajima o crnoj hronici i najavama ratova i haosa, na naslovnicama Srpskog telegrafa se nađu Tramp ili Putin i njihove „akcije” u vezi s Kosovom. U broju od utorka došla je na red priča o tome da dvojica lidera prave Veliku Srbiju za pet godina. Sve

Manipulacija: Ukrajinski ministar spoljnih poslova zagovara ukidanje snabdevanja vodom prema Krimu

Ruski mediji naklonjeni Kremlju su optužili ministra inostranih poslova Ukrajine Pavla Klimkina da želi da ometa snabdevanje vodom Krima. Govoreći o situaciji u severnom krimskom gradu Armjansku gde su otrovni gasovi dospeli u atmosferu u hemijskom postrojenju „Titan“ na Krimu što je dovelo do evakuacije i štete po životnu sredinu. Klimkin je izjavio da je Ukrajina upoznata sa sumnjivim ruskim planovima za izgradnju nove vodovodne linije i da nikada neće

Evo kako funkcioniše ruska propaganda u 21. veku

Izvor: Raskrikavanje, autori Holger Roonemaa, Inga Springe Ruska vlada je tajno finansirala nekoliko naizgled nezavisnih informativnih portala u Istočnoj Evropi koji su objavljivali priče po diktatu Kremlja, saznaje Bazfid Njuz. Tim portalima novac su „upumpavale” kompanije koje je osnivao ruski državni medij Rusija Segodnja, a jedna od njih je i „SPN Media Solutions“ iz Beograda. Šema je izašla na videlo kroz Skajp četove i dokumente koji su otkriveni tokom krivične istrage o

Сообщить о фейке
StopFake
Спасибо за информацию. Сообщение успешно отправлено и в скором времени будет обработано.
Report a fake
StopFake
Thanks for the information. Message has been sent and will soon be processed.
Suscribirse a las noticias
¡Gracias! La carta de confirmación ha sido mandada a su correo electrónico
Подписаться на рассылку
Спасибо! Письмо с подтверждением подписки отправлено на Ваш email.
Subscribe to our newsletter
Thank you! A confirmation letter has been sent to your email address.
Абонирайте се за новините
Благодарим Ви! На Вашия email е изпратено писмо с потвърждение.
S’inscrire à nos actualités
Merci! Une lettre de confirmation a été envoyé à votre adresse e-mail.
Sottoscrivi le StopFake News
Grazie per esserti iscritto alle news di StopFake ! Una mail di conferma è stata inviata al tuo indirizzo di posta elettronica
Meld je aan voor het StopFake Nieuws
Bedankt voor het aanmelden bij StopFake! Er is een bevestigingsmail verzonden naar je emailadres.
ZGŁOŚ FEJKA
StopFake
Thanks for the information. Message has been sent and will soon be processed.
Subskrybuj
Thank you! A confirmation letter has been sent to your email address.