НТВ нападає на ЛГБТ-спільноту

Джерело: EU vs Disinfo

«Геї зі всього світу з’їхалися на ярмарок до Брюсселю за «живим товаром» – купувати собі дітей. Клієнти можуть підібрати «екземпляр» за параметрами: зріст, колір очей, волосся. Були б гроші, а дитина для продажу знайдеться».

Це  повідомлення  було опубліковано минулого тижня телеканалом НТВ разом із  репортажем  про «Багатих геїв, які купують собі дітей на спеціальних ярмарках» – початково американську конференцію, що проходить щорічно для геїв, які шукають сурогатну матір для народження дитини. П’ята за рахунком конференція пройшла в Брюсселі 21 та 22 вересня,  незважаючи на протести.

Критика з боку незалежних ЗМІ

The Insider опублікував  матеріал  про репортажі НТВ, звинувативши телеканал в маніпулюванні, оскільки репортаж створював враження, нібито на заході можна було насправді купити дитину.

The Insider також розкритикував НТВ за подання організації, відповідальної за проведення згаданого заходу, який дозволяє зв’язати геїв і потенційних сурогатних матерів, таким чином, нібито вона була націлена виключно на дуже багатих людей.

The Insider завершує свій аналіз твердженням про те, що наведений вище  твіт НТВ  не містить «ні слова правди».

Частина тренда

Нападки телеканалу НТВ на ЛГБТ-спільноту не є випадковими: це приклад  дезінформації, що діє на випередження, зачіпаючи питання, які неоднозначно сприймаються суспільством з метою викликати сильні емоційні реакції.

Згаданий репортаж відмінно вписується в кампанію щодо нібито морального розкладання і деградації Заходу  (клацніть на посилання, аби переглянути зареєстровані в нашій базі даних англійською приклади прокремлівської дезінформації).

Раніше в прокремлівських ЗМІ Європу називали «царством геїв». Глумлива назва Європи – «Гейропа» – цілком і повністю відображає сутність цієї  гомофобної пропагандистської кампанії.

Нещодавно знімальна група «П’ятого каналу»  прикинулася ЛГБТ-активістами, щоб проникнути на лекцію про історію ЛГБТ у Талліннському університеті і записати її.

Популярність за рахунок нападів на громадянське суспільство

Телеканал НТВ відомий як виробник особливо агресивної дезінформації, спрямованої проти  російських правозахисників, російського опозиційного руху  та  європейських країн.

Контент телеканалу транслюється й поза межами Росії за допомогою кабельного чи супутникового мовлення. Це призвело до того, що британський орган з нагляду за телемовленням Ofcom виніс  попередження  телеканалу НТВ через «серйозне недотримання правил неупередженості».

Телеканал НТВ  належить  компанії «Газпром Медіа». Таким чином, російська влада контролює НТВ, навіть якщо НТВ і не є офіційним федеральним засобом масової інформації.

Джерело: EU vs Disinfo