Tag "Russia Today"

Усмивка на фона на „Градовете“ на терористите: пропагандистката, която Украйна не пусна на територията си, е известна от грандиозен скандал

Източник: Новинарня Сътрудничката на руския пропаганден канал „Russia Today„, която украинските гранични полицаи не пуснаха в Украйна сутринта на 26 юни, е скандално известната Пола Слиер. Това съобщи на страницата си във „Фейсбук“ ръководителката на канала Маргарита Симонян. 45-годишната Пола Слиер е от Южноафриканската република и притежава британски паспорт. През 2014 година тя стана добре известна в Украйна. В мрежата се появи видео от Донбас, на което тя с усмивка

Bloomberg: Google извади RT от премиум програмите на YouTube заради влиянието върху изборите в САЩ

Източник: Евгения Тамарченко, за The Insider Руският телевизионен канал RT е изключен от премиалния пакет на каналите на Google Preferred, които YouTube продава на рекламодателите. За това съобщи Bloomberg, позовавайки се на представител на Google. Междувременно в RT заявиха, че нямат данни да са ги изключили от Google Preferred. Представители на канала съобщиха, че проверяват информацията. Според данни на изданието решението на Google е било взето на фона на разследването

Фейк: „Слава на Украйна“ е нацистко приветствие

Руският пропагандистки ресурс RT (известен преди като „Russia Today“) публикува статия, в която се казва, че лозунгът „Слава на Украйна“ („Слава Україні“) е „известният на всички девиз на съюзниците на нацистите по време на Втората световна война“. На 24 август министърът на външните работи на Германия Зигмар Габриел поздрави в Twitter Украйна с Деня на независимостта й и дописа накрая „Слава на Украйна“. Според RT тази публикация предизвикала вълна от

Каналът Russia Today изрязал от видеото си фразата на Лавров, че Русия участва в конфликта в Донбас

Източник: блогът на Денис Казански Руските пропагандисти, дето имат две леви ръце, за пореден път ни разсмяха. Каналът Russia Today отредактира видеото с изявлението на Лавров на своя канал в youtube и махна фрагмента, в който Лавров признава, че Руската Федерация участва в конфликта в Донбас. Аз писах вече в блога си преди няколко дена как Лавров без да иска се изпусна, когато отговаряше на въпросите на журналистите. Сега вместо

Пропагандният телевизионен канал RT решил да се пребори с „фейковите новини“

Пропагандният телевизионен канал RT (преди – Russia Today), известен със своите фейкове, стартира проекта Fakecheck, който ще започне да „развенчава фейковете в мейнстриймовите СМИ“. За това разказа главната редакторка на RT Маргарита Симонян, предава RNS. „Някой — да кажем Washington Post — написва някаква абсолютна глупост — и след него целият свят се втурва да я препечатва!“ — се оплаква Симонян. Тя не уточнява как именно ще бъдат „развенчавани фейковете“.

Фейк: Путин ще „постави икономически шах и мат“ на Запада

Руски издания разпространиха превод на статия за инициатива на Путин, която ще „отправи“ Запада в икономическа депресия. Изданието Russia Today публикува първо превода на статия от зарегистрирания в Белгия агрегатор на блогове „AgoraVox„. Ще отбележим, че на „AgoraVox“ могат да пишат всички желаещи, това е открита площадка за непрофесионални автори и волонтери,чиито материали се модерират преди публикуване. Авторът на материала «AgoraVox: Ответните санкции на Кремъл ще отправят Запада в тежка депресия» не се

Руски и сепаратистки издания продължават да цитират анонимни блогове като официални СМИ

Новините в рубриката “Контекст” не са фейкове. Ние ги публикуваме, за да ви информираме за събитията, които касаят информационната война между Украйна и Руската федерация. Най-големите руски издания и сайтовете на сепаратистите продължават практиката да представят материали на неизвестни блогове на безплатни хостинги като „издания“ и публикации на „известни СМИ“. Например Russia Today на 30 август публикува превод на пост на аноним в блога Blauer Bote (Син куриер), в който

Лъжа: Испански диспечер, работещ в Киев, съобщил, че украински самолет е виновен за падането на малайзийския боинг

На 17 юли в материала си за сваления малайзийски „Боинг“ руският пропагандистки канал Russia Today се позова на думите на някой си „Карлос“ – „испански диспечер“, който уж работел на киевското летище „Бориспил“.   По думите на споменатия „Карлос“ два украински военни самолета са били близо до боинга преди той да изчезне от радарите. „Карлос“ съобщил този факт в профила си в Twitter (там откриваме и споделена публикация на Russia Today).

Сообщить о фейке
StopFake
Спасибо за информацию. Сообщение успешно отправлено и в скором времени будет обработано.
Report a fake
StopFake
Thanks for the information. Message has been sent and will soon be processed.
Suscribirse a las noticias
¡Gracias! La carta de confirmación ha sido mandada a su correo electrónico
Подписаться на рассылку
Спасибо! Письмо с подтверждением подписки отправлено на Ваш email.
Subscribe to our newsletter
Thank you! A confirmation letter has been sent to your email address.
Абонирайте се за новините
Благодарим Ви! На Вашия email е изпратено писмо с потвърждение.
S’inscrire à nos actualités
Merci! Une lettre de confirmation a été envoyé à votre adresse e-mail.
Sottoscrivi le StopFake News
Grazie per esserti iscritto alle news di StopFake ! Una mail di conferma è stata inviata al tuo indirizzo di posta elettronica
Meld je aan voor het StopFake Nieuws
Bedankt voor het aanmelden bij StopFake! Er is een bevestigingsmail verzonden naar je emailadres.
ZGŁOŚ FEJKA
StopFake
Thanks for the information. Message has been sent and will soon be processed.
Subskrybuj
Thank you! A confirmation letter has been sent to your email address.