sâmbătă, aprilie 20, 2024

Știri

Fals: SUA au recunoscut oficial independenţa Donbasului

Compania rusă de televiziune ŢariGrad pe 10 august a pus pe post un material în care relata că SUA ar susţine independenţa Donbasului. Materialul...

Fals: În Lvov a fost doborât monumentul lui Bandera

Presa rusă și cea separatistă a difuzat, pe 14 septembrie, o informație potrivit căreia în Lvov ar fi fost demolat monumentul lui Stepan Bandera. Această...

Presa rusă: Jean-Claude Juncker i-a promis Ucrainei război şi ruinare

Postul de televiziune al Ministerului Apărării din Rusia Zvezda a comunicat pe 9 septembrie: „Pe Ucraina probabil o aştepată război civil şi ruinare totală,...

Presa rusă a denaturat declaraţia preşedintelui Letoniei despre Acordurile de la Minsk

Site-ul Ukraina.ru a publicat un articol cu titlu manipulator, care denaturează faptele – „Preşedintele Letoniei: Ucraina nu respectă Acordurile de la Minsk, însă pedepsită...

Fals: Odesa ar putea ieşi din componenţa Ucrainei

Posturile de televiziune Zvezda şi REN TV au anunţat că Mihail Saakaşvili ar fi prezis ieşirea Odesei din componenţa Ucrainei. „Odesa ar putea ieşi...

Fals: În Harkov au fost distruse plăcile comemorative ale ostaşilor sovietici

Presa rusă a difuzat, la sfârşitul lunii august, o ştire în care se relata despre aceea că în Harkov persoane necunoscute ar fi distrus...

Fotofake: partizanii din Doneţk au nimicit un „Hummer” american

Unele instituţii mass-media au difuzat, pe 30-31 august, o ştire despre aceea că partizanii din Doneţk ar fi nimicit o maşină de teren americană...

Fotofake: un bombardament din Israel prezentat drept evenimente produse în Doneţk

O fotografie făcută în Israel a fost prezentată ca fotografie realizată în Donbas. Primul care a descoperit falsul a fost Shimon Briman, jurnalist şi expert...

Franţa nu a plătit Rusiei peste un miliard de euro pentru că nu i-a...

Agenţia informaţională rusă „Interfax” a anunţat, la 25 august, cu referire la o sursă militar-diplomatică anonimă, că Franţa i-ar fi achitat Rusiei peste un...

Fals: Forbes şi-a revizuit poziţia faţă de Crimeea

Canalul rus de televiziune „Zvezda” a publicat o ştire cu titlul „Forbes şi-a revizuit poziţia faţă de Crimeea”, în care, chipurile, citând un articol din...