«Не преса, а пропаганда». Партія Макрона не дасть акредитації російським Sputnik і RT

Еммануель Макрон і Володимир Путін, 25 травня 2018, Санкт-Петербург

Джерело: Радіо Свобода

Французька партія президентської більшості «Вперед, Республіка!» не надасть акредитації співробітникам російських державних ЗМІ  RT і  Sputnik  для висвітлення виборів до Європарламенту. Таку заяву зробив у п’ятницю, 15 лютого, директор партійної виборчої кампанії  Стефан Сежурне,  повідомило  Міжнародне французьке радіо.

«Ми не акредитуємо ані Russia Today, ані Sputnik на висвітлення нашої кампанії», оскільки «це не органи преси, а органи пропаганди на службі Кремля», – сказав Стефан Сежурне в інтерв’ю газеті  Le Monde. «Вони не мають бути прирівняні до медіа, які перевіряють і зіставляють інформацію», – додав представник макронівскої партії.

Як  повідомляє  російська служба  Радіо Свобода, французьке видання Sputnik прокоментувало цю новину під заголовком «Партія Еммануеля Макрона знову нападає на Sputnik напередодні європейських виборів».

Протягом року журналісти Sputnik і RT у Франції не отримують акредитацій для висвітлення подій, які організовують Єлисейський палац або французькі міністерства, стверджує головний редактор Sputnik France  Наталія Новікова. Вона підкреслила, що така позиція французької влади «ставить під подвійну загрозу російських журналістів, які висвітлюють маніфестації в Парижі».

У травні 2017 французький президент  Еммануель Макрон  під час першої зустрічі з російським президентом  Володимиром Путіним  публічно назвав RT і Sputnik «органами брехливої пропаганди». Заяву було зроблено під час спільної прес-конференції, російський президент на неї не відповів.

Джерело: Радіо Свобода