Tag "Russia Today"

Половину бюджету за фільм про Керченський міст отримала сім’я головного редактора RT – ЗМІ

Джерело: Крим.Реалії Фонд боротьби з корупцією російського опозиціонера Олексія Навального оприлюднив нове розслідування, в якому стверджується, що головний редактор російського телеканалу RT Маргарита Симоньян, її чоловік Тигран Кеосаян та їхні родичі заробили 46 мільйонів рублів на фільмі про будівництво Росією переходу через Керченську протоку. У розслідуванні вказується, що велика частина з цих грошей була поза конкурсом виділена з російського бюджету. Загальний бюджет фільму, за підрахунками Навального і співробітників його фонду,

RT розповів історію американського професора, проголошеного російським шпигуном. Але шпигуном він назвав себе сам

Джерело: Юрій Бершидський, для The Insider Сайт RT опублікував статтю американського професора Майкла Ректенвальда під заголовком «” Ліві зайшли занадто далеко “: професор США – про те, як його оголосили російським шпигуном». Автор розповідає про те, як він розчарувався у лівих поглядах, концепції соціальної справедливості та політкоректності, через що його змусили покинути Нью-Йоркський університет. Але з яких причин професора гуманітарних наук могли оголосити російським шпигуном? І, головне, хто міг це

Фейк RT: Україна вимагає від Росії виправдань за звинуваченням у фінансуванні тероризму

Джерело: Юрій Бершидський, для The Insider RT у статті під заголовком «”Київ знову на хвилі медійності”: в Росії відреагували на вимогу України виправдань у Гаазькому суді» пише: «Заступник голови МЗС України Олена Зеркаль зажадала від Москви виправдань за позовом щодо фінансування тероризму і надання доказів своєї непричетності. Такі заяви пролунали після того, як Міжнародний суд ООН всього лише перевів позов української сторони про нібито порушення Москвою двох міжнародних конвенцій –

Як змусити Європейський парламент читати Russia Today

Джерело: EU vs Disinfo «EP Today» – новинний сайт, який скерований на осіб, що приймають рішення в ЄС, і при цьому запозичує практично 99% своїх статей, більшість із сайту Russia Today (RT), вводячи громадськість в оману щодо походження.   «EP Today» (скорочення від European Parliament Today, тобто «Європейський парламент сьогодні») – це самопроголошений «щомісячний новинний ресурс для Європейського парламенту». Звісно, завдяки назві, що включає в себе найменування однієї з найбільших установ Європейського

Цифра тижня: 1,3 мільярда

Джерело: EU vs Disinfo Відповідно до представленого проекту російського бюджету на 2020 рік, федеральні ЗМІ отримають у наступному році 1,3 мільярда євро, що є значним збільшенням обсягу фінансування порівняно з поточною цифрою, яка дорівнює майже 1 мільярду.  Найбільшим бенефіціаром є новинний телеканал RT (Russia Today), який, згідно із проектом, отримає майже 23 мільярди рублів, або 325 мільйонів євро. Зайве говорити, що обсяг фінансування телеканалу RT зростає з року в рік, так само,

Розчарований демократ

Джерело: EU vs Disinfo Минуло п’ять років з того часу, як ЄС почав запроваджувати персональні санкції проти окремих ключових учасників агресії Росії в Україні. Серед імен, що з’явилися в списках ЄС, було й ім’я Дмитра Кисельова. Цей медіа-менеджер і телеведучий, якого часто називають «головним кремлівським пропагандистом», став єдиним російським журналістом, на якого в зв’язку з конфліктом в Україні було накладено персональні санкції, – рішення, яке Кисельов згодом  безуспішно  намагався оскаржити,

«Ми доведемо факт свідомої брехні». Позов до російських телеканалів

Джерело: Дмитро Волчек, для Радіо Свобода Марина Литвиненко, вдова вбитого у 2006 році в Лондоні Олександра Литвиненка, та його друг Олександр Гольдфарб звинувачують у наклепі два російських телеканали – Первый і RT. У вересні 2018 року Гольдфарб, громадянин США, подав позов проти цих телеканалів до федерального суду в Нью-Йорку. Марина, як мешканка Великобританії, не може виступати позивачем в американському суді, але вона повністю підтримує позов. «Брехня не повинна залишитися безкарною.

RT збереже ліцензію на мовлення у Британії

Джерело: Грани.ру Британський медіарегулятор Ofcom не знайшов підстав для позбавлення російського пропагандистського телеканалу Russia Today ліцензії на мовлення в країні, повідомляє The Sunday Telegraph. Ofcom перевіряв на відповідність британським законам висвітлення телеканалом отруєння колишнього полковника ГРУ Сергія Скрипаля і його дочки Юлії. В Ofcom заявили, що «недоцільно» надавати діям влади інших країн «вирішального значення» при оцінці того, наскільки телеканали, якими вони володіють, відповідають британським нормам. 13 березня регулятор попередив телеканал

Сообщить о фейке
StopFake
Спасибо за информацию. Сообщение успешно отправлено и в скором времени будет обработано.
Report a fake
StopFake
Thanks for the information. Message has been sent and will soon be processed.
Suscribirse a las noticias
¡Gracias! La carta de confirmación ha sido mandada a su correo electrónico
Подписаться на рассылку
Спасибо! Письмо с подтверждением подписки отправлено на Ваш email.
Subscribe to our newsletter
Thank you! A confirmation letter has been sent to your email address.
Абонирайте се за новините
Благодарим Ви! На Вашия email е изпратено писмо с потвърждение.
S’inscrire à nos actualités
Merci! Une lettre de confirmation a été envoyé à votre adresse e-mail.
Sottoscrivi le StopFake News
Grazie per esserti iscritto alle news di StopFake ! Una mail di conferma è stata inviata al tuo indirizzo di posta elettronica
Meld je aan voor het StopFake Nieuws
Bedankt voor het aanmelden bij StopFake! Er is een bevestigingsmail verzonden naar je emailadres.
ZGŁOŚ FEJKA
StopFake
Thanks for the information. Message has been sent and will soon be processed.
Subskrybuj
Thank you! A confirmation letter has been sent to your email address.